Tuesday 29 April 2014

Senior Resigned

Assalammualaikummmm .

*Fuhhh fuhhh , lame kann tak update blog . Well , sume busy memanjang . No one yang sempat mengupdate utk tahun nie .

Maybe ade yang dah lupaaa akan kewujudan blog nie . Takpe , aku akan sentiasa ingatkan .

Actually , aku pun lupaa kewujudan blog nie . But , bila aku bace blog orang lain tetibe aku teringat blog nie . Haha .

Tapikannn , aku tak ingat langsung e-mel , password or link blog nie . So , aku pun mula lha bukak group facebook dan scroll ke bawah sampai aku cari benda yang aku nak .

At the end , aku jumpa gak e-mel dan juga password blog nie . Hahahahaha . Sanggup aku bersusah payah .

Well , malam dah berlalu . Pagi pun menjengahhh . Acewahhh , nak bersastera . Maaf lha aku bukan budak sastera jadi bahase takde lha sesedap mane .

Jam dah menginjak pukul 2:10 minit pg but mata nie tak pernah faham erti mengantuk dan penat . INSOMNIA maybe .

Cakap pasal INSOMNIA , aku selalu jadi camni bila dekat asrama . Dan kekadang , aku antara orang yang paling last tidur . Taktao kenapa mata nie taknak lelap . Baring lha macam mana pun , pusing lha macam mana pun , bergolek lha macam mana pun mata nie still taknak lelap .

Hurmmmmm , secara officially nye we all dah jadi ex-student sekarang . SENIOR RESINGNED ler katekan . So , sepatutnye takpayah nak mengalami insomnia sangat lha kann . Bajet jea lebihhh . Tapi bilaa dah tak sekolah lagi lha berleluasa .

Remaja zaman sekarang bukan macam remaja zaman dahulu kala okay . Remaja zaman sekarang penuh gajet di tangan . Dengan wifi or mobile internet , mahu tak menghadap gajet sepanjang mase . Contoh macam aku tengah buat sekarang .

And one more thing , keputusan matriks dan stpm dah keluar . Yang paling mengejutkan bilaaa lebih 40 org batch aku dapat matriks nogori . Haha . Dah ghupe mcm nak buat reunion taayah dekat situ . And yang paling mendebarkan hati semua bekas pelajar SPM 2013 adalah keputusan UPU yang bakal diumumkannnnn .

Ouhhhh , cuak bhaiiiiii . Mudah-mudahan dapat , insya'allah Aminnnn .

Dan hari nie merupakan gathering batch aku but aku tak join . Takpe , takde rezeki . Biarlah mereka bergembira disana sedangkan aku berduka di sini .

Okay , PEN-OFF .

0 comments:

Post a Comment